NAUČNÉ STEZKY
ODBORNÉ ČLÁNKY
INSPIROMAT EVVO
PROGRAMY
Významné dny
INFOCENTRUM

Jsou to ale paradoxy, viďte?

Jsou to ale paradoxy, viďte?
Jako nelze hodnotit minulost podle současných kritérií, stejně tak nelze předvídat budoucnost na základě našich soudobých technologických znalostí. Vývoj si jde svými cestami a zdánlivé maličkosti mohou v kontextu celku vyvolat neuvěřitelné reakce.
vloženo | 17/01/2011
Jsou to ale paradoxy, viďte? - podrobnosti

Ztráta identifikace s nadčasovými ideály společnosti

Ztráta identifikace s nadčasovými ideály společnosti
Hledání a odkrývání kořenů je vždy práce namáhavá, často se při ní člověk řádně zapotí a ne vždy je zaručeno, že se mu podaří narazit na ten pravý centrální kořen, jímž je strom či keř ukotven mezi nebem a zemí, a odolává větrům i dalším rozmarům počasí, které ho provází celým životem, a často také ...
vloženo | 20/12/2010
Ztráta identifikace s nadčasovými ideály společnosti - podrobnosti

Poznámka k projektové výuce a pohledu učitele a žáka 2.

Poznámka k projektové výuce a pohledu učitele a žáka 2.
V minulých Sbornících jsem analyzoval situaci ve školství vzhledem k projektovému vyučování a vztahu učitelů k této vzdělávací metodě. Budu pokračovat vztahem žáků k projektům, ale nejdříve je nutno konstatovat následující - je opravdu potřeba stanovit vyšší vzdělávací cíle a hodnoty, než vše pouze ...
vloženo | 07/10/2010
Poznámka k projektové výuce a pohledu učitele a žáka 2. - podrobnosti

Poznámka k projektové výuce a pohledu učitele a žáka 1.

Poznámka k projektové výuce a pohledu učitele a žáka 1.
V minulém Sborníku jsem psal úvodník na téma využití projektů ve školní praxi a jejich smysluplné realizaci. Zde bych se rád věnoval pohledu žáka na danou problematiku. Nejdříve si ale musíme ujasnit názory pedagogů. Ze své učitelské zkušenosti vím, že většina kantorů se staví k projektovým aktivitám ...
vloženo | 03/05/2010
Poznámka k projektové výuce a pohledu učitele a žáka 1. - podrobnosti

Poznámka k projektové výuce a vizích pro budoucnost

Poznámka k projektové výuce  a vizích pro budoucnost
Projektovou výuku můžeme rozčleňovat a dělit podle různých kritérií. Pro naši potřebu jsem je rozdělil na virtuální, praktické a herní, přičemž pochopitelně vzniká řada mezistupňů a přechodových stádií. Dále musíme použít časové hledisko, takže existují dvouhodinové, denní, týdenní, celoroční, průběžné ...
vloženo | 20/01/2010
Poznámka k projektové výuce  a vizích pro budoucnost - podrobnosti

13 4 5

Zpět
PROJEKT "PŘÍRODA NEZNÁ HRANIC" - vstoupit

Projekt podpořila Evropská unie – Evropský fond pro regionální rozvoj
SPOLUPRACUJÍCÍ ORGANIZACE
http://www.ochranci.cz
Ochránci.cz
ČSOP Valašské Meziříčí
http://www.ochranci.cz
Přejdi na stránky ... http://www.ochranci.cz
http://www.eko4listek.cz
Eko4listek.cz
Ekocentrum Čtyřlístek
http://www.eko4listek.cz
Přejdi na stránky ... http://www.eko4listek.cz
PROJEKT PŘÍRODA NEZNÁ HRANIC - AKCE
PROJEKT PŘÍRODA NEZNÁ HRANIC - OSTATNÍ IC
PROJEKTY 2014
PROJEKTY 2012/2013
CITÁT DNE
ODKAZY
PROJEKTY 2011/2012
PROJEKTY 2010
PROJEKTY 2009
PROJEKTY 2008
PROJEKTY 2007
Copyright © Planorbis, 2007 - 2008. all rights reserved | naucnastezka.cz | Aplikace zarsky.net